Scoala noastră
- – face ca toţi părinţii şi toate familiile să se simtă bine-venite şi lucrează susţinut pentru a construi şi a întreţine relaţii strânse şi dialoguri productive;
- – sporeşte substanţial securitatea copiilor;
- – furnizează puncte de referinţă care asigură coerenţa activităţilor cadrelor didactice referitoare la implicarea părinţilor şi a comunităţii;
- – facilitează formarea continuă corespunzătoare a cadrelor didactice astfel încât aceştia să vină în întâmpinarea preocupărilor părinţilor legate de educaţia copiilor lor.
- – manifestă sensibilitate şi acordă sprijin, indiferent de mediul de provenienţă, de nevoile şi circumstanţele în care se găsesc elevii şi familiile acestora;
- – îşi revizuieşte activitatea împreunã cu părinţii/familiile, aceasta fiind o trăsătură importantă a activitãţii sale curente şi un element major în procesul de dezvoltare şcolară;
- – îşi bazează activitatea pe informaţiile şi probele disponibile/informaţiile aduse la zi;
- – înlătură barierele culturale, etnice şi prejudecăţile;
- – este locul în care toţi elevii sunt încurajaţi să se formeze şi să se dezvolte ;
– este locul unde comunicarea/ dialogul deschis este puntea de legătură între şcoală – elevi – părinţi.